Kupci Fijatovih automobila u Srbiji, od prvog jula, mogu da koriste uslugu pomoći na putu koji im na raspolaganju 24 časa dnevno. Kompanija "Fijat Automobili Srbija" uvela je novi način pomoći vozačima, pod nazivom "Fijat asistens" (Fiat assistance), koji je vlasnicima fijatovih automobila na raspolaganju 24 časa dnevno, tokom 365 dana u godini.Vozač kome se desio kvar na vozilu, pozivom kontakt centra prijavljuje kvar. Ubrzo po primljenim pozivu dolazi mehaničar, koji će prvo pokušati otkloni kvar i da pokrene automobil. Ukoliko nije moguće pokrenuti automobil, vozilo će biti odšlepano do najbližeg servisa.
Kupci Fijatovih automobila u Srbiji, od prvog jula, mogu da koriste uslugu pomoći na putu koji im na raspolaganju 24 časa dnevno.
Kompanija "Fijat Automobili Srbija" uvela je novi način pomoći vozačima, pod nazivom "Fijat asistens" (Fiat assistance), koji je vlasnicima fijatovih automobila na raspolaganju 24 časa dnevno, tokom 365 dana u godini.
Vozač kome se desio kvar na vozilu, pozivom kontakt centra prijavljuje kvar. Ubrzo po primljenim pozivu dolazi mehaničar, koji će prvo pokušati otkloni kvar i da pokrene automobil.
Ukoliko nije moguće pokrenuti automobil, vozilo će biti odšlepano do najbližeg servisa.
Prvi put jedan proizvođać automobila primenjuje u Srbiji integrisani sistem pomoći, koji važi kako u Srbiji tako i u inostranstvu, tokom trajanja garantnog roka vozila (24 meseca).
Korisnici ove usluge mogu biti kupci Fijatovih automobila koji su vozilo kupili posle prvog jula, odnosno početka rada centa za pružanje pomoći. Isti usluga dostupna je o kupcima automobila Alfa Romeo.